måndag 25 juni 2012

Resultat av utlottningen - här är vinnarna

Nu är min lilla tävling avslutad, och jag har slumpmässigt dragit 10 vinnare. Eller, det var rättare sagt maken, som fick agera turgumma och dra vinnarna. Det var 22 stycken som i tid anmält sig till utlottningen, som avslutades kl 18.00 igår kväll. Jag är så ledsen, Alexandra, nummer 23, att du inte hann lämna din kommentar i tid för att vara med i utlottningen. Jag hade redan hunnit dra vinnarna när din kommentar plingade in, men det kommer fler chanser, så misströsta inte!

Tusen tack, allihop för att ni ville vara med, och för era snälla kommentarer. Som vanligt skulle jag helst vilja att ni allihop skulle få vinna, men det går ju inte. Livet ÄR orättvist.

Så här blev resultatet.

Vinst 1: Pernilla - Bamses Honung, med nummer 19 i ordningen
Vinst 2: Anna-Fru C med nummer 6
Vinst 3: Cecilia med nummer 22
Vinst 4: Pernilla Eriksson med nummer 9
Vinst 5: Ulrika med nummer 1
Vinst 6: Ellinore med nummer 21
Vinst 7: Eva med nummer 4
Vinst 8: Mamma Monica med nummer 7
Vinst 9: Milla med nummer 20
Vinst 10: Alexandra - Kärlek på tallrik med nummer 13

Maila mig snarast era namn och adresser på mailen, kjersti.casteryd@gmail.com ,( även ni som vunnit i tidigare utlottningar) före den 5 juli så skickar jag vinsterna så snart jag kan. Om ni inte hör av er dessförinnan så drar jag en ny vinnare bland de övriga som kommenterat.
Tack för att ni ville vara med och tävla! Hoppas ni ska få glädje av era vinster.



3 kommentarer:

  1. Monika Gustavsson25 juni 2012 kl. 10:57

    Det gick inte att skicka mail. Tog bort punkten efter @, då gick det. Men kom det fram?

    vh
    Mamma Monika

    SvaraRadera
  2. Åååh, vad roligt, en liten vinst till mig! Vad glad jag blev! Fina du <3 Skickar ett mejl på stört!

    SvaraRadera
  3. Vad kul skickar min adress på en gång

    SvaraRadera