söndag 10 maj 2015

Resultat av tetävling



Jaha ja, där ser man! Det var inte så många tedrickare som ville pröva lyckan och vinna ett kit med olika teer från Tekungen.. Det är bara att konstatera. Antingen föredrar ni kaffe, eller också har ni redan gömmorna fulla med olika tesorter och har inte plats för fler.

Nåja, det var i alla fall två tedrickare som ville ta chansen, och jag kunde bara inte motstå Annikas kommentar. Kanske för att jag känner igen mig så väl! Det är väldigt lätt att - precis som Alfons Åberg - hamna i det där "ska bara.....". Tekitet hamnar hos dig Annika.

Men Elin, jag vill faktiskt inte att du ska gå helt lottlös, när du nu tog dig tid att kommentera. Jag skickar dig en av mina favoritkryddblandningar, som jag hoppas kan komma till användning.

Meddela mig era adresser (min mailadress finns under rubriken "Om mig" uppe till höger) så kommer era vinster. Tack för att ni tog er tid att skicka en kommentar! Och alla ni andra. Ni får faktiskt skylla er själva!

I morgon får ni recept på en riktigt, riktigt god vegorätt med lasagnerullar. Hoppas ni alla kikar in hos mig då, för den får ni faktiskt inte missa!

Här regnar det och är ganska så kylslaget, men Lilla I väntas på besök, och då blir det inte långsamt! Hon har förmåga att sätta sprätt på sin mormor! Ha nu en bra söndag allihop!

2 kommentarer:

  1. Men, åh vad roligt! Tack snälla :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Väl bekomme! Hoppas du ska få glädje av tekitet!

      Radera