söndag 3 maj 2015

Liten tävling igen - ett paket med teer från Tekungen i potten



Nu är det faktiskt dags för en liten tävling här på bloggen igen. Det var ju ett tag sedan, men nu har jag passerat 1.200.000 besöksklick på bloggen, så då kunde jag inte hålla mig längre.

Den här gången är det ett tekit i potten. Det är Tekungen som sponsrar med vinsten, och det du tävlar om är det här:

1 paket Darjeeling Earl Grey
1 paket Gröna löv och röda bär
1 paket Rooibos Smultron och Fläder
1 teklämma/tetång

Det du behöver göra är att skriva en liten kommentar till det här inlägget och berätta något som har anknytning till te. Vad du gillar för te, vad du tycker bäst om att äta till ditt te, HUR du dricker ditt te, NÄR du helst dricker te, någon rolig teepisod, tja vad som helst som har någon koppling till te.

Jag väljer enäldigt ut en vinnare som får sitt paket hemskickat från Tekungen. Du får klura till lördag den 9 maj, då väljer jag ut en vinnare. Sätt igång nu och lycka till! 

2 kommentarer:

  1. Bästa teet är en fin Earl Grey, med tydlig bergamottsmak. Det ska vara starkt och dra länge, gillar mycket smak och det får gärna bli lite beskt för att teet ligger i länge. Det bästa med te är att man kan skjuta upp tråkiga saker.
    På helgen: Jag ska bädda och städa köket, jag ska bara dricka ur mitt te först (tar låång tid).
    På jobbet: Jag ska ta itu med det där tråkiga, jag ska bara dricka ur mitt te först och sitta och prata lite.
    Och sen, när man ändå måste ta itu med det tråkiga, så kan man ta en kopp te då också :)

    SvaraRadera
  2. Jag älskar te! Jag dricker mest svarta teer, med fruktsmak. Ibland med honung i, men oftast med bara en skvätt mjölk i. Att slappna av med en kopp te när barnen sover är uuuuunderbart! Eller kopp efter kopp tillsammans med en god vän!

    SvaraRadera