måndag 22 april 2013

Resultat av utlottningen



Gomorron alla, denna kulna måndagsmorgon! Men vet ni vad? Jag har i alla fall fullt med blåsippor i trädgården! Hurra!! Då är det i alla fall LITE vår!

Någon som också kan ropa hurra är signaturen A, som hade turen på sin sida och vann utlottningen av ett signerat exemplar av boken "Sött från förr". Maila mig ditt namn och din adress så snart som möjligt så kommer boken på posten. Min mailadress hittar du under rubriken "Om mig".

Och till er andra, Tack för att ni ville vara med! Jag önskar att jag kunde skicka er allihop varsin bok, men det tillåter inte min portmonnä dessvärre. Men snart är det dags för utlottning igen! Jag har ju lovat att det ska bli när jag når 500.000 besöksklick, och om det rullar på som hittills så dröjer det inte så länge. 

1 kommentar: