torsdag 10 december 2015

Vinnare i jultävlingen



Jamen, då var det väl dags för den högtidliga prisutdelningen då. Jag kan konstatera att ni, mina kära läsare, tydligen är väldigt kloka redan innan, för det var bara två stycken som nappade på erbjudandet om att få vinna en Kloklek i min lilla jultävling. De båda har å andra sidan väldigt kloka och bra tips och livsmotton att dela med sig av, så det går ju bara inte att välja. Att livet är kort - som Mårtenssons påpekar - och att det gäller att njuta så mycket som möjligt är så sant, så sant! Ett bra sätt att njuta är definitivt - som Åsa rekommenderar - att koka sig en kopp te och ta en bit fruktkaka.

Tja, så eftersom jag nu råkar vara på mitt allra bästa och noblaste Nobelhumör så får ni priser båda två. Mårtenssons får en Kloklek - som Pernilla bjuder på - och Åsa får en almanacka - som jag bjuder på.

Tala om vart jag ska skicka vinsterna så kommer de på posten med det snaraste. Tack för att ni ville vara med, och ha en fortsatt härlig Nobeldag!


4 kommentarer:

  1. Tjoho! Så roligt, stort tack säger vi! Adress är på väg snart,
    kramar på dej!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kram tillbaka! Vinsten kommer på posten.

      Radera
  2. En almenacka jag tackar så mycket. Varma kramar på Luciadagen.

    SvaraRadera