söndag 29 september 2013

Resultat av utlottningen av smaksatt råsocker och bärpulver




Nu har jag dragit vinnarna i den utlottning jag hade för att fira mina 600.000 besöksklick på bloggen. Eller rättare sagt så är det dotter Erika som agerat lyckofe den här gången och hjälpt till att dra 10 vinnare, helt slumpmässigt. Det var 17 läsare som hade valt att vara med och pröva lyckan.

Som alltid skulle jag helst vilja skicka ett paket till var och en av er, men det går ju inte. Men jag lovar att det kommer fler chanser! Nästa avstamp får väl bli vid 700.000.

Tack för att ni vill fortsätta att hänga med mig. Det finns så otroligt många fantastiska matbloggar, så det känns som en ynnest att ni vill fortsätta att titta in hos just mig. Tack för det! Och tack för positiv och peppande respons!

Här är nu vinnarna. Hör av er med adress - även ni som eventuellt vunnit tidigare - på mailen. Adressen hittar ni längst upp till höger under rubriken "Om mig".

1. Anonym - utan några övriga kännetecken. Nummer 8 i ordningen.

2. Hovkonditorn. Nummer 3 i ordningen.

3. Veronica Sandberg. Nummer 10 i ordningen.

4. Maria. Nummer 5 i ordningen.

5. Ing-Britt. Nummer 15 i ordningen.

6. Therése. Nummer 12 i ordningen.

7. Trollcaféet. Nummer 14 i ordningen.

8. Missjuneochjag. Nummer 9 i ordningen.

9. Anne. Nummer 6 i ordningen.

10. Pernilla. Nummer 1 i ordningen.

Ta hand om er alla och ha en fortsatt härlig septembersöndag!

PS Ni Som inte hade lyckan med er denna gång kan förstås själva beställa de härliga råsockren och en massa spännande kryddor och kryddblandningar på Zmaka, och bärpulver och annat smått och gott hos Fredrik. Den som gör en beställning hos Fredrik senast i morgon får en extra påse blåbärspulver på köpet. DS

4 kommentarer:

  1. Vad glad jag blir av den fina vinsten. Stort tack! Ha en skön söndag, kram!

    SvaraRadera
  2. Oh så roligt att få vinna hos dig Kjersti! Hjärtligt tack till dig! Kram// Anne

    SvaraRadera
  3. Hurra! Vilken härlig överraskning.Kram!

    SvaraRadera
  4. Vad roligt att ni blir glada! Då blir jag också glad. Nu har alla vinnare hört av sig, och jag har gjort i ordning alla paket. De postas i eftermiddag, så ni bör ha dem i morgon. I alla fall ni som bor i Sverige. Och ni andra som inte vann den här gången. Det kommer fler chanser, det lovar jag!

    SvaraRadera