måndag 27 augusti 2012

Utlottning av chiamjöl, nyponpulver och blåbärspulver

Jag sa ju tidigare att jag skulle lugna ned mig med utlottningar tills jag når 300.000-strecket, men nu blir det i alla fall en liten mellantidsutlottning.

Jag brukar ju handla på nätbutiken Bravara, och nu senast erbjöd Bernt - som driver butiken -  mig att köpa några varor dubbelt upp, d v s 2 varor till priset av en, som tack för att jag brukar länka till honom. Jag nappade faktiskt på det erbjudandet, för då såg jag chansen att dela med mig av extravarorna till någon av er som är intresserad av att prova produkterna. Det jag köpte dubbelt upp av var en påse vardera av chiamjöl 300 g (198:-), nyponmjöl 400 g (158:-) samt blåbärspulver 250 g (248:-), och nu får 3 av er alltså chansen att pröva. Vad säger ni om det förslaget? Frakten bjuder jag självklart på.

Den här gången gör jag lite annorlunda mot tidigare. Berätta vilken av produkterna ni helst skulle vilja ha och vad ni i så fall tänker använda den till, så väljer jag envåldshärskarmäktigt ut vinnarna. Det behövs inga långa, poetiska utläggningar. Skriv bara kort vilken produkt du vill ha och varför, och gör det före lördag den 1 september kl 24.00 i det här inlägget.

Nästa utlottning - när jag spränger 300.000-besöksklickvallen -  blir det den vanliga slumpmässiga ordningen igen.



10 kommentarer:

  1. Vad trevligt! Jag skulle vilja vinna blåbärspulvret. Om jag vann skulle jag bjuda mig själv och mina barn (som inte är barn, utan 22 och 24, men mina barn ändå) på en blåbärssmoothie. Kanske fantasilöst, men både barnen och jag har magproblem så det vore spännande att se vad blåbärspulvret skulle kunna göra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej
      Ser att ni förstått hur nyttigt och gott blåbärspulver är. Vill ni beställa mer är ni välkomna till min sida.
      Vänligen
      Fredrik

      www.larssens.se

      Radera
  2. Jenny, mariestephanie@hotmail.se27 augusti 2012 kl. 16:20

    Hej Kjersti!
    Jag skulle verkligen vilja ha chiamjölet eftersom jag skulle vilja unna mig något av dina riktigt goda glutenfria bröd!

    Tack för en superbra blogg!

    /Jenny

    SvaraRadera
  3. Verkar som dina recept ofta innehåller Chiamjöl, så det vill jag vinna.

    Tack återigen för all inspiration!
    Elin från Hova

    SvaraRadera
  4. Svårt att välja, har aldrig testat nån av dom produkterna, men nyponpulver låter spännande, skulle testa att göra min egen nyponsoppa och att ha på gröten, testa att baka med det
    Ha det bra/ Pernilla

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Jag vill gärna testa chiamjölet och använda i min dagliga morgongrönsaksdrink :o) Är nyfiken på att testa den när jag bakar glutenfritt också.

    Tack för en inspirerande blogg!

    Hälsn. Eva

    SvaraRadera
  6. Även om jag vann sist kan jag inte låta bli att vara med och tävla! Jag skulle helst vilja vinna blåbärspulvret, för hur gott låter det inte med råchokladtryfflar med blåbärssmak? Kram Anna

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Jag vill gärna prova chiamjölet, så enkelt som att ha det i min frukostfil.
    Mvh AnnaCarin

    SvaraRadera
  8. Åh jag vill gärna prova chiamjölet skulle vilja prova att baka med det:)

    SvaraRadera
  9. Hej
    Såg att du gillar blåbärspulver.
    Vill du beställa mera så är du välkommen till min hemsida.

    Vänligen Fredrik

    www.larssens.se

    SvaraRadera