måndag 19 oktober 2015

Resultat av tävlingen om att vinna en mandolin


Som utlovat kommer här resultatet av min jubileumstävling där ni kunde tävla om en fin mandolin från Kitchen Time.

Det var inte så många som nappade på erbjudandet, bara fyra för att vara exakt. Sara, Eva, Åsa och Beatrice, som inte lyckades kommentera i själva inlägget, men som ville vara med via mailen. Ni kanske har en mandolin allihop, ni andra? Det är bara att gratulera i så fall, för den är en bra hjälp i köket.

Hursomhelst har jag bestämt att du Sara M får mandolinen. Jag skulle förstås helst vilja skicka en till er alla fyra, men det låter sig inte göras. Motiveringen till mitt beslut är dels att ni andra tidigare fått del av vinster, dels att jag inte kunde motstå Saras förslag om frukostdejt. Jag kommer gärna - bara det finns gott glutenfritt bröd! Vilket härligt sätt att förgylla en kulen höstdag!!

Hör alltså av dig Sara, och tala om din adress, så kommer mandolinen på posten. Min mailadress hittar du överst till höger på bloggen under rubriken "Om mig".

Ha en fin höstdag och en bra vecka alla! Kika gärna in i morgon igen, för då bjuder jag på goda havregrötsfrallor - som jag gärna skulle äta på den där frukostdejten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar