måndag 6 juni 2016

Resultat av sommartävlingen



Kära nån! Jag höll ju alldeles på att glömma att jag skulle meddela er resultatet av min lilla sommartävling, som jag hade för att fira mina en och en halv miljon besökare på bloggen. Tja, livet! Ibland kommer det emellan, och det blir inte så mycket gjort som man har tänkt sig!

Hursomhelst har jag nu kikat på era kommentarer. Ni var inte så många som var sugna på att vinna den fina sommarduken och grillvanten, men det var desto svårare att välja mellan er sex som faktiskt var det. Nu har jag i alla fall bestämt mig.

Sara M, du vinner duken, Mammor behöver uppmuntras, och jag kunde inte motstå att du ville presenta din mamma med duken. Linda W, du får grillvanten och servetterna. Men vet ni vad, eftersom ni inte var fler som tävlade så fixar jag lite tröstpriser till er andra också. Så maila mig era namn och adresser så kommer det lite paket på posten till er allihop. Min mailadress hittar ni överst på bloggen under rubriken "Om mig".

Ha en fin dag och tack för att ni ville vara med och tävla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar